חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בפעם הראשונה התקיים כנס האיכות המרכזי בזום

בשל החשיבות בשמירה על מסורות, ורצון להמשיך וליצור רצף של חדשנות והתעדכנות בתחום האיכות, הוחלט לראשונה לקיים כנס איכות ארצי באופן וירטואלי. הכנס התקיים ב-3 בדצמבר 2020 והועבר ליותר מ-406 משתתפים מ-170 חברות שונות.
הכנס התקיים בשיתוף פעולה של התאחדות התעשיינים, רפאל והאיגוד הישראלי לאיכות. 

את הקלטת הכנס ניתן לראות בקישור:  https://youtu.be/FY1ID9AN2fQ

נושא הכנס היה, ברוח התקופה, "איכות ביום שאחרי". משתתפי הכנס שמעו כיצד מנהלי איכות ומובילים בארגונים יובילו את האיכות, בעידן חדש זה של ההתמודדות עם מגפת הקורונה.

את הכנס הובילו עופר סגל וגיא בר יוסף – רפאל, אביב חצבני – סגן ראש אגף כלכלה, התאחדות התעשיינים בישראל, שרון אנקר – מנהל איכות בקמ"ג וחנן מלין – מנכ"ל ובעלים "שיא האיכות".

הכנס נפתח בברכות של מנחה הכנס מר עופר סגל "השנה נדרשנו ללמידה מסוג אחר, להסתגלות מהירה לשינויים, לגמישות, לעצמאות, ולהרבה יצירתיות כפי שגם התרחש בכינון כנס זה. בשל החשיבות בשמירה על מסורות, ורצון להמשיך וליצור רצף של חדשנות והתעדכנות בחרנו לא לוותר השנה על הכנס ולקיימו באופן הזה".

ההרצאות בכנס כללו את הרצאתה קרין טנדלר חלפון, מנהלת תחום בטיחות המוצר ורגולציה בסודה סטרים שהציגה למשתתפים איך ניתן לנהל את האיכות במרחק שני קילומטר מקווי היצור; איריס אטיאס, מנהלת איכות גלובלית ב ICL הציגה איך ניתן להתמודד עם הונאות בתחום המזון; ההרצאה של ד"ר אירית אידן וגיא בר יוסף, ממונה על האיכות ברפאל הציגה איך הטכנולוגיה נותנת מענה לאתגרי הקורונה במערכות הבריאות; תומר רז, מנהל תחום פתרונות לוגיסטיקה באגף טכנולוגית מידע בחברה לייצור משקאות קלים, הציג את איך ניתן באמצעות טכנולוגיות וחדשנות לקדם את האיכות; בהרצאה של ליאת מילוא, מנכ"ל ובעלים מילוא מיקסום יכולות ושל שרון אנקר, מנהל איכות בקמ"ג הוצגו תוצאת הסקר שהועבר לעוסקים באיכות בנושא השפעות משבר הקורונה על תחום ניהול האיכות בארגונים; חיים דפרין, סמנכ"ל אבטחת איכות בקבוצת מנועי בת שמש, דיבר על איכות, תקנים ותפקידם בעידן COVID-19. את הכנס סיכם חנן מלין, מנכ"ל ובעלים של שיא האיכות שהציג איך איכות קשורה לעדה החרדית.

ההרצאות עוררו עניין רב בקרב המשתתפים, הרשמים החיוביים, המשובים והתגובות שהתקבלו במהלך הכנס ריגשו את חברי הוועדה שעמלו רבות על ההכנות.

בפעם הראשונה התקיים כנס האיכות המרכזי בזום

חדשות נוספות

שרון אנקר נבחר לקדציה שנייה כיו"ר האיגוד

הקונגרס ה- 64 מטעם הארגון האירופי לאיכות

עדכון לגבי מועדי מבחני ההסמכה של האיגוד הישראלי לאיכות 

כנס איכות דרום ה-8

תואר שני בסטטיסטיקה Msc עם התמחות בלימודי איכות

B.Sc בהנדסת איכות ואמינות בתעשייה – מכללת כנרת

שבוע האיכות הלאומי, 2023

תחרות הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות ע"ש יצחק רבין ז"ל, לשנת 2023

כנס עורכי מבדקי למערכות משולבות – מכללת כנרת

יום עיון "תפיסת איכות ומצוינות בארגון- מתאוריה למעשה"

מינוי מר גדעון רוט, כיו"ר מועצת ההערכה והפרסים (ASQ Awards Council)

יום עיון, חדשנות באיכות