חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ימי עיון באיגוד הישראלי לאיכות

האיגוד הישראלי לאיכות הוא האיגוד המוביל והמקצועי בישראל בנושאי האיכות. כחלק מיעדי האיגוד, האיגוד מקיים ימי עיון שמטרתם להנגיש לחברים מידע וידע במגוון תחומים ובדגש על תחומים חדשניים. במסגרת זו התקיימו לאחרונה שני ימי עיון המיועדים להעמקה הידע בנושאים המשפיעים על האיכות.
בתחילת חודש יוני, התקיים יום עיון בנושא איכות ואתיקה. יום עיון זה הינו חלק מעיסוק רחב יותר בנושא "הקוד האתי לעוסקים באיכות" בהובלת מר שרון אנקר, חבר הנהלת האיגוד. פרופסור אסא כשר כיבד אותנו לא רק בנוכחותו אלא אף פתח את יום העיון ונשא הרצאה, "משמעותו של הקוד האתי לעוסקים האיכות". כמו-כן שמענו את הרצאתו של פרופסור עמוס נוטע בנושא "אתיקה ויושרה באיכות שחסרה בדרישות". עו"ד אסף פוירשטיין, חתם את יום העיון בהרצאה "ניהול מערכת ליישום הקוד האתי עפ"י ISO-37001". במפגש צפו כ- 80 משתתפים. יום העיון היה מעניין ומלמד ביותר. למדנו לא רק על האתיקה באופן כללי אלא על הזיקה והקשר לתחום האיכות.

בחודש אפריל התקיים יום עיון בנושא איכות והבטחת מידע בהובלת גב' גלית ליסאי, העוסקת במהימנות נתונים. מר הילל קוברובסקי, מומחה בחדשנות ובאבטחת סייבר ורשתות פתח בהרצאה מרתקת בנושא "חדשנות טכנולוגית כתנאי להישרדות". הלל הינו מרצה מרתק ומביא זוויות מעניינות ושונות בתחום הטכנולוגי. מר איציק זילברברג נשא הרצאה בנושא "תקן לניהול אבטחת מידע (ISO/IEC 27001)" הרצאה שחיברה אנשי האיכות הבקיאים בתקן ניהול האיכות המרכזי, ISO 9001 לתקן נוסף וחשוב במשפחת תקני ניהול האיכות, בתחום פחות מוכר לנו. גב' גלית ליסאי הרצתה בנושא "הקשר בין מהימנות נתונים ואבטחת מידע", הרצאה שהבהירה את הקשר בין מהימנות הנתונים לתחום האיכות. מר עידו לביא, צלם מוביל בתחום צילומי דוגמנות ואנשים בישראל, חתם את יום העיון בהרצאה המרתקת "צילום מחולל שינוי". עידו הדגים איך צילום יכול לחולל שינוי אישי ורגשי. כולנו השכלנו ונהנינו מתחומי הידע שהועברו. למדנו פעם נוספת, על הקשר בין תחום האיכות לכל נושא. קשר שהולך ומתפתח עם התפתחויות הטכנולוגיות המתמידות.

האיגוד הישראלי לאיכות, כארגון הדוגל בשיפור מתמיד, ביצע משוב לימי העיון. המשתתפים סיכמו את ימי העיון כ"מעולים, הרצאות מאוד מעניינות המסייעות בלימוד וברכישת ידע בנושאים חדשים". המשתתפים המליצו להמשיך ולקיים אירועים בזום גם לאחר הקורונה מאחר ופורמט זה מנגיש מאוד את ההרצאות לציבור ולהביא מרצים טובים מהשורה הראשונה במטרה להעמיק את הידע בנושאים המשפיעים על האיכות.

ימי עיון באיגוד הישראלי לאיכות

ימי עיון באיגוד הישראלי לאיכות

ימי עיון באיגוד הישראלי לאיכות

 

חדשות נוספות

הודעה בנושא גיליונות תיקון לתקני ניהול מסוג A – שינויי אקלים

שרון אנקר נבחר לקדציה שנייה כיו"ר האיגוד

הקונגרס ה- 64 מטעם הארגון האירופי לאיכות

עדכון לגבי מועדי מבחני ההסמכה של האיגוד הישראלי לאיכות 

כנס איכות דרום ה-8

תואר שני בסטטיסטיקה Msc עם התמחות בלימודי איכות

B.Sc בהנדסת איכות ואמינות בתעשייה – מכללת כנרת

שבוע האיכות הלאומי, 2023

תחרות הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות ע"ש יצחק רבין ז"ל, לשנת 2023

כנס עורכי מבדקי למערכות משולבות – מכללת כנרת

יום עיון "תפיסת איכות ומצוינות בארגון- מתאוריה למעשה"

מינוי מר גדעון רוט, כיו"ר מועצת ההערכה והפרסים (ASQ Awards Council)