חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיטב המומחים בכנס המסורתי השנתי של עורכי המבדקים

כ-150 חברי האיגוד הישראלי לאיכות ונציגי החברות המוסדיות באיגוד השתתפו (מאי 18') בכנס השנתי המסורתי של עורכי המבדקים שהתקיים באקדמית נתניה.
בתחילת הכנס נערכה ישיבת האסיפה הכללית של חברי האיגוד שבה אושרו הדו"חות הכספיים והמילוליים לשנת 2017 בהשתתפות רו"ח העמותה ויו"ר וועדת הביקורת באיגוד.

ד"ר סיגלית מודחי, יו"ר האיגוד, ציינה את מגוון הפעילויות באיגוד וקראה לחברים להשתתף ולתרום להצלחת האיגוד. ד"ר גדי רביד, דיקן ביה"ס למנהל עסקים באקדמית נתניה, הדגיש את החשיבות של שיתוף הפעולה עם האיגוד. את הכנס הנחתה מירית זימן שומר.

בין המרצים:  עופר רשף, יועץ ארגוני ומנחה סדנאות על "הפעלת שפת גוף אפקטיבית"; שגיא גפני, ראש מנהל האיכות בתעשייה האווירית על "מתודולוגיית עריכת מבדקי ספקים – דילמות בניהול ובקרת ביצועים"; יוליה ימרום, סמנכ"ל רונט שירותי הסמכה בינלאומיים בע"מ על "מי מפחד מהסוקר הרע"; ד"ר גדי רביד על "שילוב מנצח – עורך המבדקים וההנהלה – כיצד משיגים שיתוף פעולה?"; ואיציק כוכב, מומחה להגנת פרטיות וסייבר על "סייבר, רפואה וטרור". פאנל מומחים מיוחד סיכם את הכנס בנושא: מיהו הפוסק של דילמה (אי התאמה) המזמנת פרשנות סובייקטיבית בהנחיית הד"ר סיגלית מודחי.

לגלריית התמונות המלאה

חדשות נוספות

שרון אנקר נבחר לקדציה שנייה כיו"ר האיגוד

הקונגרס ה- 64 מטעם הארגון האירופי לאיכות

עדכון לגבי מועדי מבחני ההסמכה של האיגוד הישראלי לאיכות 

כנס איכות דרום ה-8

תואר שני בסטטיסטיקה Msc עם התמחות בלימודי איכות

B.Sc בהנדסת איכות ואמינות בתעשייה – מכללת כנרת

שבוע האיכות הלאומי, 2023

תחרות הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות ע"ש יצחק רבין ז"ל, לשנת 2023

כנס עורכי מבדקי למערכות משולבות – מכללת כנרת

יום עיון "תפיסת איכות ומצוינות בארגון- מתאוריה למעשה"

מינוי מר גדעון רוט, כיו"ר מועצת ההערכה והפרסים (ASQ Awards Council)

יום עיון, חדשנות באיכות