חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עכשיו באופן חופשי: עיתוני האיכות לדורותיהם

האיגוד הישראלי לאיכות מגיש לחבריו לקראת יום העצמאות פרויקט מיוחד: כניסה חופשית לעיתוני האיכות מהגיליון הראשון ועד היום. במסגרת הפרויקט, יוכלו חברי האיגוד לעיין באמצעות אתר האינטרנט של האיגוד בכל הגיליונות, החל מהראשון שיצא לאור בחודש ינואר 1983.הביטאון נוסד כדי להעשיר את שוחרי האיכות בישראל בתכנים על חידושים בתחום בארץ ובעולם, מאמרים מדעיים וסקירות שונות ובשנים הראשונות כתבו בו בעיקר מומחים מהתעשייה הביטחונית והמגזר הציבורי.
לאורך השנים שינה הבטאון את פניו. הוא לבש צורה עדכנית יותר, והחל לעסוק בנושאים מתחום האיכות והמצוינות ושילב ראיונות עם אנשי מדע, שרים בממשלה ובכירי אנשי האיכות וכן נוסד בו מדור חדשות. דב פרי, מוותיקי האיגוד ויו"ר המערכת, פעל במרץ לסריקת הגיליונות ושימורם לעתיד. על פועלו הוענקה לו תעודת הוקרה בכנס השנתי.
אופיר חכם, מנכ"ל האיגוד הישראלי לאיכות ועורך כתב העת, מסר כי הפרויקט נמשך מספר שנים שבמהלכן התבצעה עבודה מאומצת של איתור גיליונות ישנים בתיעוד שמור של האיגוד, בארכיונים ובקרב וותיקי אנשי האיכות ועד להשלמת כל הגיליונות.
מיותר לציין, כי העבודה על הגיליון הבא נמשכת גם בימים אלה. כל המוצא לנכון, מוזמן להציע מאמרים פרי עטו, או נושאים לפירסום.

עיתוני האיכות לדורותיהם

חדשות נוספות

הודעה בנושא גיליונות תיקון לתקני ניהול מסוג A – שינויי אקלים

שרון אנקר נבחר לקדציה שנייה כיו"ר האיגוד

הקונגרס ה- 64 מטעם הארגון האירופי לאיכות

עדכון לגבי מועדי מבחני ההסמכה של האיגוד הישראלי לאיכות 

כנס איכות דרום ה-8

תואר שני בסטטיסטיקה Msc עם התמחות בלימודי איכות

B.Sc בהנדסת איכות ואמינות בתעשייה – מכללת כנרת

שבוע האיכות הלאומי, 2023

תחרות הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות ע"ש יצחק רבין ז"ל, לשנת 2023

כנס עורכי מבדקי למערכות משולבות – מכללת כנרת

יום עיון "תפיסת איכות ומצוינות בארגון- מתאוריה למעשה"

מינוי מר גדעון רוט, כיו"ר מועצת ההערכה והפרסים (ASQ Awards Council)